چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته یکشنبه 9 آبان 1400/ شماره 390
سقوط قیمت ها در گروه نایلون و نایلکس/ افزایش پت ها،ادامه کاهش دلار صرافی،ریزش سنگین قیمت نایلون و نایلکسی ها،همکاری کمیسیون صنایع و وزارت صمت برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه فولاد و پتروشیمی در بورس،سقوط 35 هزار واحدی بورس تهران

سقوط قیمت ها در گروه نایلون و نایلکس/ افزایش پت ها
سی‌اُمین قیمت های پایه محصولات پتروشیمی امروز در حالی اعلام شد که کالاهای پرمصرف نایلون و نایلکس با کاهش قیمت زیادی مواجه شدند و در مقابل پت ها به صدر جدول افزایشی ها رفتند. بعد از یک هفته وقفه، قیمت های پایه با تلفیقی از افزایش و کاهش، اعلام شد. میانگین هفتگی دلار نیمایی که قیمت های پایه با آن محاسبه شد، 23,250 تومان است که نسبت به دو هفته‌ی پیش، 148 تومان کاهش دارد. 

کالاهای گروه پت بطری با بیش از 3 درصد افزایش بین 857 تا 959 تومان بیشتر از دو هفته پیش قیمت گذاری شدند و در سمت مقابل، سنگین تزریقی، 7.3 درصد کاهش قیمت یافت و 1,865 تومان پایین تر قیمتگذاری شده است. کالاهای گروه سبک فیلم هم با 6.2 درصد یعنی 2,212 تومان کاهش، بیشترین کاهش ریالی را در بین قیمت های امروز تجربه کردند.

ادامه کاهش دلار صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته را با 104 تومان کاهش و قیمت 26 هزار و 851 تومان به پایان رساند، امروز نیز کاهشی بود و با مجموع 220 تومان اُفت تا ساعت 15.00، 26 هزار و 631 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد نیز امروز با اندکی کاهش به 27 هزار و 580 تومان رسید تا اختلاف دلار صرافی و آزاد به 949 تومان برسد.
 
ریزش سنگین قیمت نایلون و نایلکسی ها
با توجه به کاهش قابل توجه قیمت پایه گروه‌های پرمصرف نایلون و نایلکس، قیمت های بازار این گروه نیز اُفت قابل توجهی داشت. )سنگین بادی، سنگین فیلم و سنگین تزریقی بیشترین کاهش را داشتند و بین 800 تا 1200 تومان اُفت را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی mfi بالاها 100 تا 150 تومان افزایش و mfi پایین ها بین بدون تغییر و 200 تومان کاهش بودند.) گروه پ پ های شیمیایی نیز همگی کاهشی و تا 1000 تومان ریزش داشتند. پی وی سی ها هم بدون تغییر نسبت بع قیمت های روز قبل قیمت گذاری شدند.

همکاری کمیسیون صنایع و وزارت صمت برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه فولاد و پتروشمی در بورس
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: به درخواست وزارت صمت، کمیسیون صنایع و معادن و این وزارتخانه در حال همکاری با یکدیگر برای تدوین شیوه‌نامه نحوه عرضه پتروشیمی، سیمان و فولاد در بورس کالا هستند.

سقوط 35 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که دیروز، اولین روز کاری را، کاهشی به پایان رساند و امروز نیز روند کاهشی داشت و شاخص کل در پایان معاملات با 35 هزار و 349 واحد کاهش به 1 میلیون و 340 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟